Lecție de cariera @ the group

20140521_174604

Împreuna cu doisprezece elevi ai școlii gimnaziale  „Barbu Delavrancea” din București am realizat  o  „lecție de carieră” în compania specialiștilor The Group, într-o atmosferă relaxată, fără tablă sau catalog.

mihaela 6

Echipa de PR a The Group ne-a asigurat ingredientele perfecte pentru ca lecția să fie cât mai plăcută: spațiu neconvențional-terasa insorită a cochetei clădiri de pe strada Praga, pizza fructe și multe sucuri.

pizza

Mihaela Nicola, șefa publicitarilor The Group ne-a introdus în lumea publicității. Este despre a scrie povești. Povești despre lucruri frumoase.

Una dintre regulile de bază ale domeniului: în publicitate nu este permisă minciuna. Există legi care pedepsesc acest derapaj.

mihaela 3

Test: Cum evaluăm dacă o reclamă a avut succes? Dacă am reținut și sloganul și numele produsului atunci înseamnă că mesajul publicitar și-a atins scopul.

Răspuns prompt din  partea lui Gabriel și Paul: „Farmacia inimii Catenaaa”, „Red Bull îți dă aripi”

Se întâmplă uneori ca spotul publicitar să fie memorabil, dar să nu fie identificat cu marca pe care o promovează. Se cheamă un eșec publicitar.

evaluare reclama

Sfaturi de carieră: urmați-vă pasiunea și munciți mult! Munca e singurul lucru din viață care nu trădează!

Alina și Oana, reprezentantele echipei de PR a The Group ne-au explicat cu ce se ocupă departamentul lor: muncim pentru a întreține imaginea bună a companiei.

ana si alina PR

Exemplu: ca sa plecati cu o impresie buna despre noi, am adus lucruri care vă plac: pizza fructe și multe sucuri.

Roxana, sefa agenției care se ocupă de crearea reclamelor a vorbit despre relația client-agenție si ne-a arătat într-un filmulet cat de multe persoane sunt implicate în realizarea unui spot publicitar de cateva secunde.

roxana

De la Ioana, redactor la   www.petocuri.ro, am aflat cum se aleg subiectele si ce evenimente sunt de interes pentru un  site de lifestyle.

irina-sait

Mihaela Ciochina a venit cu „jucarii”. Ea a explicat că majoritatea companiilor solicită publicitarilor și crearea de produse promotionale branduite. Cat mai creative  cu putinta. Ce job frumos!

mihaela promo

20140521_175901

 

1:1 mentoring talks 🙂

socializare 1

 

Andreea se vede la randul ei lucrand intr-o agentie de PR . A vrut să afle de la Alina ce studii trebuie sa urmeze in acest sens.

tur 3

 

Gabriel și Vlad au multe cunoștințe de IT și au văzut ce înseamnă sa lucrezi ca grafician.

socializare 2

Ioana i-a explicat lui Paul ca in domeniul fashion și lifestyle lucreaza si foarte multi baieți și îl încurajează să abordeze nișa publicațiilor stil pentru bărbați pentru a vedea care sunt subiectele de interes.

grup

feed-back:

Matei: Vizita în „fabrica de reclame” The Group a fost o experiență foarte utila pentru mine, deoarece mi-a oferit răspunsuri la curiozitățile mele. Am aflat cu aceasta ocazie ca cel care scrie textul unei reclame se numește copywriter și ca exista mai multe variante din care se alege cea finala. Ultimul cuvânt îl are clientul. Cred ca trebuie sa ai multa imaginație pentru a lucra în acest domeniu!

Gabriel:  am participat la proiectul sustinut de mentoring project numit „lectii de cariera”. Mi-a placut foarte mult atmosfera si prezentarea departamenlor.Cu prilejul acestei lectii mi-am descoperit dream-jobul si sper din tot sufletul ca acolo sa ma angajez.

Aceasta initiativa ii ajuta foarte mult pe elevii din ziua de azi,mai ales ca majoritatea dintre ei sunt nehotarati. Va multumesc!!!!

 Mirela: Mi-au plăcut cele doua fete care ne-au vorbit despre activitatea de PR, dar cel mai tare m-a impresionat naturalețea și caracterul doamnei Mihaela Nicola. Este un model pentru toate adolescentele. am si un regret-ca nu am avut timp sa ii vedem si biroul. Va multumesc pentru timpul acordat si pentru sfaturile voastre minunate.

Maria: am participat la actiunea dumneavoastra cu mare placere, si va multumesc pentru ca ne-ati dat sfaturi si idei de urmat in cariera. M-a impresionat prezentarea doamnei Mihaela si o sa iau ca model in viata perseverenta ei, curajul si dorinta de a face ceea ce ii place.

Bogdan: mi-a placut foarte mult la activitatea departamentului IT si faptul ca nu exista orgolii si lucrul in echipa este foarte eficient.

 Paul: am participat la lectiile de cariera tinute la de Thegroup. Mi-a placut felul in care am fost primiti si cat de bine ne-au fost explicate activitatile dintr-o agentie de publicitate. As dori sa se tina mai des intalniri si discutii pentru a ne ajuta in cariera ce o vom alege.

 Laurentiu:  am participat la lectiile dumneavoastra de cariera cu un interes deosebit. M-a impresionat foarte mult expunerea doamnei Mihaela si doamnei Roxana care au prezentat cum s-a infintat Thegroup si cum s-a infiintat departamentul de marketing. Am inteles ca prin munca poti ajnge tot ceea ce iti doresti. Multumesc pentru aceasta oportunitae de a va intalni.

 Sorina:  va multumesc pentru cursul de cariera la care m-ati primit. M-a ajutat foarte mult aceasta actiune si voi lua in calcul cele auzite.

 

Dna. director Mihaela Ilie si dna. prof. Magdalena Ficiu ne-au susținut în realizarea acestei acțiuni și le mulțumim :)!